Frituurpan in brand

In een keuken van een flat op de Prins Bernardstraat in Deventer is vrijdagmiddag brand uitgebroken. Oorzaak van de brand was een oververhitte frituurpan. De brand ontstond in een flat op de tweede verdieping en zorgde voor flinke rookontwikkeling. De keuken lijkt uitgebrand. De bewoners moeten de Tweede Kerstdag  ergens anders doorbrengen. Het pand is geventileerd.

Over Salland TV

x

Check Also

Op zondagmiddag 12 mei spelen twee groepen uit Deventer in muziekkoepel Nering Bögel op de Worp

Sad Songs speelt al zo’n tien jaar Americana muziek op diverse podia ...