Het Tielse bedrijf Bullseye WiFi gaat in 37 grote steden, waaronder Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam en ook in Deventer een wifi-netwerk uitrollen. De dienst zal gratis en anoniem te gebruiken zijn en de verbinding moet snel genoeg worden om online-diensten als Spotify, YouTube en Skype te gebruiken. Om het wifi-netwerk rendabel te krijgen, gaat Bullseye WiFi gebruikers een korte reclameboodschap voorschotelen. De wifi-punten worden in de centra van de steden geplaatst, maar de omvang van de dekking is niet bekend.
Het bedrijf mikt vooral op winkelend publiek en winkeliers. Tijdens het shoppen kunnen gebruikers zonder bang te hoeven zijn voor torenhoge datakosten rustig naar YouTube kijken of naar Spotify luisteren. De reclames zouden om de vijf minuten worden aangeboden en mogelijk op maat worden gemaakt. Gebruikers dien van tevoren een app te installeren om gebruik te maken van de dienst. De dienst zal, behalve voor het winkelend publiek, ook gratis zijn voor bedrijven en overheid. Dat belooft de onderneming op hun website.
Als Bullseye WiFi slaagt in de uitrol van het draadloze netwerk is Nederland het eerste Europese land met een dekkend, gratis wifinetwerk in alle grote steden.