Brand in Bed & Breakfast

In een Bed and Breakfast in Wijhe heeft dinsdagavond brand gewoed. Het vuur heeft het dak van het gebouw beschadigd. Volgens de brandweer ontstond de brand in een afzuigkap. Daarna is het vuur doorgeslagen. Omdat er al twee dagen geen gasten in de Bed & Breakfast aan de Rijksstraatweg waren geweest, denkt de eigenaar dat de afzuigkap aan is blijven staan. Om te blussen heeft de brandweer een gat in het dak gezaagd. Er raakte niemand gewond.

Over Salland TV

x

Check Also

Beleef de Dag van de IJssel. Dit is jouw IJssel

Dauwwandeling, kanovaren, wandelen, fietsen, film, struintocht, expositie, rondleiding, taxatie van je IJsselvondst, ...