Frituurpan in brand

In een keuken van een flat op de Prins Bernardstraat in Deventer is vrijdagmiddag brand uitgebroken. Oorzaak van de brand was een oververhitte frituurpan. De brand ontstond in een flat op de tweede verdieping en zorgde voor flinke rookontwikkeling. De keuken lijkt uitgebrand. De bewoners moeten de Tweede Kerstdag  ergens anders doorbrengen. Het pand is geventileerd.

Over Salland TV

Plaats een reactie

Je mailadres wordt niet weergegeven.

x

Check Also

Auto klapt frontaal tegen een boom bij Heeten

Een automobilist is vrijdagmorgen tegen een boom aangereden op de Spanjaardsdijk bij ...