Woningbrand door kapotte wasmachine

In een woning aan de Wieken in Raalte vloog zondagmiddag een wasdroger in brand. De bewoonster merkte dat de aardlekschakelaar uit was geslagen. Toen ze naar boven ging om te kijken bleek er brand te zijn. Dat was rond kwart voor vijf in de middag. De brandweer was snel ter plaatse, maar toen sloegen de vlammen al uit de bovenverdieping. Het vuur werd snel gedoofd. De veroorzaker was een 15 jaar oude wasdroger. Die is door de brandweer naar buiten gegooid. Er raakte niemand gewond.

Over Salland TV

Plaats een reactie

Je mailadres wordt niet weergegeven.

x

Check Also

Vier thuis jouw eigen Stöppelhaene feestje

Dit jaar geen Stöppelhaene, niet schouder aan schouder op het Stöppelveld, geen ...